7/10
·208 syf.··
Beğendi
·
2016 26. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 19 Mart 2016 00:00
Distopik kitapları çok sevmeme rağmen nedense George orwell'ın 1984 kitabında yaşadığım etkiyi diğer distopik kitaplarda bulamıyorum. Bu kitabımıza gelince gene hakkını vermek gerek ilgi çekici bir konu, insanı tek tipleştirmeye çalışan, "birey"in biricik ve tek olmasını reddeden ve mutluluğun herkes birbirine benzediği zaman olacağını ileri süren, kitapları içi dolu silahlara benzeten baskıcı bi sistemi konu alan sürükleyici bir kitap. Okunmasını tavsiye ederim.
Fahrenheit 451Ray Bradbury · İthaki Yayınları · 2022108,5bin okunma
·
8 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sunshine
Gönderi Sahibi
Aynen size katılıyorum esma hanım bu arada ikinci yılınız kutlu olsun :)
Şimdiye kadar okuduğum distopyalar içinde en iyisi 1984'tü, Fahrenheit 451'i çok severim ama bir 1984 kadar değil.
Teşekkür ederim :)