·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Nisan 2020 17:05 Karakterler güzel tasvir edilmiş. Ama karakterleri bir araya getiren olaylar örgüsü biraz sığ kalmış diyebilirim. Yani kitap tamamlanmamış, verilmek istenen mesaj, hissettirilmek istenen duygu sansürlenmis ve eksik kalmış. Tabi o zamanın şartlarına göre gayet cesur bir kitap. Evet bu kitabı öneririm. İyi okumalar dilerim:)