Yazarın okuduğum 3. Kitabı, 3 tanesi daha sırada bekliyor.
Tek kelime ile şahane bir dili var, üslubunda ki samimiyet beni çok etkiledi, gereksiz uzun uzun betimlemeler, edebiyat kalabalığı olmadan, hissettiğini sın derece samimi ve yalın bir dille anlatması , hikayelerin içinde hissetmenizi sağlıyor...
Teşekkürler hocam, kaleminizin cızırtısı hep devam etsin...