Puan vermedi·116 syf.····Okunma: 16 Mart 2020 19:25 Edebiyat türlerden oluşuyor diye öğrendik okumalarımızıda bu öğretiye göre kategorize ettik. Bu şiir bu hikaye bu roman vs. Ama yazarları kategorize edemiyoruz türlerine ayıramıyoruz. Haliyle yazdığı eserlerde yazarın her alandaki bilgi tecrübe deneyim yaşam şekli vs. Oluyor. Anı diye yazılmış bir eser çok güzel bir hikaye tadı verebiliyor. “Falaka” da olduğu gibi. Kendini anlatmış yazar; ondan bir eğitim tarihi dersi, bir hikaye tadı almak bize kalıyor.