·176 syf.····Okunma: 16 Nisan 2020 23:54 Bitmesin diye sindirerek, yavaş yavaş okumak istediğim, sonunda hüzünlenip neden bitti ki dediğim, böyle olmak zorunda mıydı diye düşündüğüm, şahane bir kitap. Sabahattin Ali ile tanışmış oldum. Bütün eserlerini eminim hevesle okuyacağım :)