Hani içinde çok fazla karakter barındıran ve kendi ana dilimizde yazılmamış olan eserleri okurken yer yer benimseyemediğimiz, anlamlandıramadığımız ve hissedemediğimiz karakterler olur ya tam tersine bu kitabı bitirdiğimizde bütün karakterler için tek tek oturup empati yaparken buluruz kendimizi. Tüm duyguları, en çok da aşk ve kin duygusunun en saf halini barındırması sebebiyle yüzyıllar öncesinde yazılmış bir eser olmasına rağmen her dönemden her insanın duygularının derinliklerine inebilecek çağının ötesinde bir eser.