·432 syf.····Okunma: 17 Nisan 2020 08:16 Herkesin bu kadar övgüyle bahsettiği sırf merak ettiğim bir roman diye okudum ama kesinlikle bana hitap etmedi.İki buhranlı insanın anlamsız savaşı yazarın gerçek yaşamdan izler taşıdığını belirten araştırma kısmı ilgi çekici olsa da bazı kitaplar bazıları için o kadar güzel olmuyor. Bitirmek için bitirdim .Felsefenin ve psikolojinin ikileminde yorucu geldi bana. Sanırım derinliklerde koybolmak bana göre değil. Beni öldürmeyen şey güçlendirir .