6/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2016 2. kitabı
Kolaylikla okunabilecek bir kitap. "Son" kismindan sonraki yere anlam veremedim. Bölüm bölüm yazilmis olanlari birer mektup olarak düsündüm ilk önce ve kimin kime yazdigini anlamaya çalistim ama bir müddet sonra öyle olmadigini anladim ve saçma buldum, bu yüzden puanim 6. Tabiki kötü degil, tam tersine iyi bir puan çünkü iki günde bitirdim ve sevdim o yüzden çok kurcalamiyacagim :)
BukreKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 201323,5bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.