·438 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Nisan 2020 18:10 Türk edebiyatının bir daha asla bulamayacağı bir değer Yaşar Kemal. Çukurova ve civarında büyümüş bir insan olarak müthiş bir keyifle okudum romanı. O yöre insanını o kadar güzel anlatmış ki Yaşar Kemal insan hayran kalıyor. Kitap müthiş bir merak yaratıyor ve her karakter insan zihnine çok güzel işliyor. İyi ki varsın Yaşar Kemal.