·163 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Nisan 2020 20:09 · Kitabı okurken daha çok bitirdikten sonra kendime müthiş bir öfke duydum nasıl olurda bu yaşıma kadar bu kitabı alıp okumamış,Raif Efendiden bihaber yaşamıştım.Okurken mest olacağınız bir şaheser.İçinde bir çok duygu birbiriyle iç içe geçmiş durumda ve her bir duyguyu iliklerinize kadar hissediyorsunuz.Aşk,yalnızlık,şefkat,güvensizlik..Şiddetle tavsiye ediyorum hem de en kısa sürede okumanızı.