Bir paltodan ancak bu kadar harika bir hikaye çıkardı. Okurken insanın ne kadar hassas olabileceğini ve diğer taraftan bu kadar acımasız olunabileceğini gösteriyor. Mühim adam ifadesiyle bürokrasiye idrilen balyoz gibi ince dokundurmalarla hikayeyi harmanlamak ,bu kadar yürek burkarken bir dram çıkramak kalemin gücünü kanıtlamak gibi. Çok güzeldi. Yazgınızda Akakiy Akaiyeviç gibi bir karakteri tanımak varsa görmezden gelemeyeceğiniz çok büyük haksızlıklar var demektir... Hepimiz Gogol 'un paltosundan çıktık .