7/10
·216 syf.··
2020 4. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 18 Nisan 2020 03:27
Alper Canıgüz ile tanışmam Kan ve Gül Bir Kara Dejavu ile oldu. İlk olarak kesinlikle iyi bir zemine oturtulmuş akıcı bir kitap okudum ancak üslup yer yer dalgalanmakla birlikte istikrarlı bir zevk vermedi maalesef. Karakterler arasındaki entelektüel diyalogları oldukça iyi bulduğumu söyleyebilirim. Merak unsurunu kitap boyu okuyucuyu unutmadan desteklemesi, geçmiş ve gelecek diyaloglar arasındaki ince dokundurmaları beğendim ancak boş bırakılmış bir yer var ki gözüme battı. İskender Doğan hikayenin kayıp parçası olmuş, hem kitabın adıyla bu kadar bağlantılı olacak kadar merkezde hem de bağlantısı yazılamayacak kadar dışarda... Bu kitabın sevmediğim tarafı oldu maalesef. Genele mal edecek olursam başarılı bir eserdi diyebilirim yazarın diğer kitaplarını merak ettirdi ve yeni bir isimle Alper Canıgüz'le tanışmamı sağladı.
Kan ve GülAlper Canıgüz · April Yayıncılık · 20178,9bin okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.