Puan vermedi·80 syf.····Okunma: 18 Nisan 2020 18:31 Öncelikle bir insan psikolojisi ancak bu kadar güzel işlenebilir.Yazar sanki kahramanımız olmuş da karşımıza çıkmış.Kahramanimizin psikolojisini duygularını hislerini bizlere dolu dolu yaşatmış.İnsanlar asla bunu yapmam dememeli hayatta.Kinadigimiz,gaddarca yargiladigimiz durumlara dusmemize;toplum kurallarıyla belirlenmis yıkılmaz dediğimiz tabularin yıkılmasina,ahlaksızca bile olsa bunu yapmamıza 24 saat bile yeterli.Stefan Zweig de bu kitabında bir insanın kendisiyle hesaplamasını;24 saat gibi bir sürede birine deli gibi aşık olup onun uğruna hayatından,onurundan,sevdiklerinden, çocuklarından vazgeçebilecek şekilde-ki kocasının ölümüyle şokta olduğu bir dönemde yaşıyor bu duygu yoğunluğunu- birine sevdalanisini,yillar sonrasında ise bu iç hesaplaşmasıni birine anlatarak bu yükten kurtuluşunu gayet güzel bir şekilde işlemiş.