alfred adler , tanınmış ,önemli bir psikiyatr. insanı tanıma sanatı kitabı, insan davranışlarını çözümlemede çok faydalı oluyor.fakat psikojinin kültürlere göre değişen bir yapısı vardır.yabancı veya batı eğitim almış kişilerin kitaplarını okurken mutlak doğrudur anlayışla okumamak gerekiyor kanımca.Adler'in Freud'un yetiştiği dönem aşırı pozivitist bir dönem ve bundan etkileniyorlar.ömürlerinin sonlarına doğru değişen fikirleri onların da yanlışları olabileceğini gösteriyor.yine de Adler okunması gereken bir yazar. iyi okumalar.