Selamun Aleyküm öncelikle evde olmamız gereken bir dönemde kitap okumayı da unutmamak lazım çünkü şükredecek çok şeyiniz oluyor bende bu durumlardan önce marketten kitaplar almıştım ve şimdi bunları okuma fırsatım oldu.
Kadınlar ve Kelebekler, öncelikle bir erkek olarak kadını çok güzel savunmuş ve tasvir etmişsiniz Ozan Ağrı bu yüzden bir alkışı hakettiniz içinde 3 hikayeden oluşan bir kitap oldukça da merak uyandıran konusunu kadınların yaşanmışlıkları ve umutlarıyla dolu bunu da yazarımız hem kendi dilinde hem de toplum dilinde açıklamış kitaplarda bir kaç hikaye olmasını seviyorsanız bunu da seversiniz iyi günler iyi okumlar..
Ozan AğrıKadınlar ve KelebeklerFadime soğuksu