Shakespeare okumayı hep ertelerdim. Hamlet başlangıç için iyi bir basamak oldu. Kitap bütünüyle bir intikamın çevresinde yaşanan olayları anlatıyor. Bir insan iyiyse iyi biri olarak doğar, sonradan iyi birine evrilemez; Hamlet bunun somut bir ispatı. Yaşanan tüm olaylara rağmen intikam için bile iyilikten vazgeçmiyor. O; aşık, filozof, deli, akılcı ama en çok da insan... HamletWilliam Shakespeare