·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Nisan 2020 00:20 Yarım günde bitti kitap. İtiraf etmeliyim ki, bitmesine çok üzüldüm. Yazarın ne kadarını çevirdiği ne kadarının kendi kelimeleri olduğunu bilemiyorum ama çok akıcı, kolay anlaşılır, eğlenceli bir tarzı var.
Tabi kitap akademik bir kitap olmadığı için bilgileri, düşünceleri net ve ilgi çekici bir şekilde verip geçiyor lakin bir noktayı belirtmeden geçemeyeceğim.
Zekayı espri yeteneğine indirgemek, öncelikle zekaya hakarettir. İleride çok tehlikeli yerlere evrilebilir.
Espri yeteneği gelişmiş=zeki eşitliği
Espri yeteneği gelişmemiş= geri zekalı
Denkliği çıkarılabilir, ki bu hiç hoş olmaz.
Çok keyifli bir kitap. Mutlaka okunmalı
Bence en güzel söz sona bırakılmış
“Ne zaman bir kitap açıp okusan bir ağaç gülümser ölümden sonra yaşam olduğunu bilen.”