Puan vermedi·126 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Nisan 2020 01:08 İnsan olmak kolay değildir, hele ki ‘insanca’ yaşanabilecek bir toplum düzeni yoksa!”
Hani bazı kitaplar vardır sayfa sayısı az ama etkisi fazla olan, bu da öyle bir kitaptı benim için.
Birbirinden çok farklı olan iki zıt karakter, yaşadıkları olaylar, hayalleri, insanlarla olan iletişimleri onların gözünden okumamak elde değil. Irkçılık, yoksulluk, masumiyet, dostluk gibi bircok şeyi ve tabii ki dönemin toplumsal sorunlarını çok iyi işlemiş.
Ama hiç beklemediğim gibi bitti ve sonunu ise sanirim unutmayacağım. İnce bir kitap olmasına rağmen her şey çok güzel anlatılmış. Kesinlikle tavsiye ediyorum..:))))))))