·430 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2016 00:00 ''Canını kurtarmış olmanın bedeliyse, kimin kurtaramadığını merak etmenin ızdırabıydı.'' cümlesiyle bulduğumuz zamanı betimleyen kitaptır. Arkadaşımın tavsiyesiyle okudum, iyiki okudum. Meryem ve Leyla'nın öyküsü. Kadına dayatılan yaşamlar, insan yaşamının farklı ideolojik sebeplerle sömürülmesi ve daha nice başlıkta üzerinde düşünülmesi gereken cümleler ile dolu kitaptır.