·68 syf.····Okunma: 08 Ocak 2016 15:30 Kitap bir mektuptan oluşuyor ve bir solukta bitiyor. Kendini bu denli kaptırmış bi kadınla kim ne kadar empati kurabilir bilmiyorum ama okurken acıyı, aciziyeti hissedebiliyorsunuz. Yine de yazarın baştacı edebileceğim kitabı hala 'Satranç'tır. Zweig okumaya devam.