Okuduğum en güzel ve en özel kitaplardan biriydi bu kadar geç okuduğum için çok pişman oldum.Kitabı okurken gerçekten çok üzüldüm ve çok etkilendim.Ölmeden önce kesinlikle okunması gereken kitaplardan. Hasan karakteri gerçek dostluğun ve saf iyiliğin simgesi onun başından geçenleri okurken etkilenmemek mümkün değil.