Kitabı elime alır almaz Türkçe çevirisi neden “İnsancıklar”diye düşündüm. Kitabı okumaya başladığım zaman ise kitabın hepsinin aslında bu isme nasıl sığdırılıp yakıştığını gördüm. Gerçekten kitapta anlatılan insanlar yoksul,kimsesiz,güçsüz insancıklardır bir Knut Hamsun”un Açlık kitabında bu kadar derin hissetim bu yoksulluğu bir de bu kitapta...