·490 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Nisan 2020 13:16 Orhan Pamuk’un üzerinde 6 yıl çalıştığı romanı. Başkahraman Mevlut bir düğünde gördüğü ve aşık olduğu kıza mektuplar yazmaya başlar. Ancak mektuplar ona değil bir başkasına ulaşır ve Mevlut aşık olduğu kızı kaçırdığını sanarken bir başkasını kaçırır. Olaylar tam olarak böyle başlıyor. Genel olarak kitapta İstanbul’un 1962-2012 yılları arasındaki değişimi anlatılır. Kitap aşırı sıkıcı olmamasına rağmen aşırı da akıcı değildi. Kitapta heyecan verici bir olay yok, zaten genellikle başkahraman Mevlut’un iç dünyası anlatılmış. O yüzden biraz zor bitirdim diyebilirim. Yine de Orhan Pamuk yalın bir dile sahip. Bu okuduğum 3.romanı. Geriye kalan romanlarını da alıp bitirmeyi düşünüyorum.