·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Nisan 2020 03:00 #okudumbitti #kitapyorumu
Selam canlar,yine güzel bir yorum ile ben geldim.
Annesi ve babasının boşanma kararına tepki gösteren Nilda,evi terk eder ve çok sevdiği Behiye teyzesinin yanına gider.Behiye teyzesinin hediyesi köpeği Barbaros ile sahilde yürüyüşe çıkarken,köpeğin ipi elinden kaçar ve köpek yolun karşısındaki evin bahçesine girer.Genç kız köpeğini bahçeden çıkaracakken,erik ağıcını görür.Erik koparmak için ağaca tırmanır ve üç erik koparıp inecekken,birden ayağı kayar.Tam yere düşecekken,güçlü kollar tarafından yakalanır.Nilda'nın bal rengi gözlerini diktiği o siyah gözler,genç kızı bilmediği bir cehennemde yakacaktır.Hem de ne yakma...
Anne ve babası niye boşanıyor?
Behiye kim?
Evin gizemi ne?
Nilda'yı kim yakaladı?
Evin sahibi olan Mehmet kim?
Mehmet neyin peşinde?
Yaptığı acımasız plan ne?
Nilda bu planın neresinde?
Mehmet ve Nilda'nın öğrendiği acı gerçekler neler?
Bu ikilinin akıbeti ne olacak?
Yine çok sevdiğim bir kalem ve harika bir kurgu.İntikam yemini etmişti Mehmet,ta ki o bal rengi gözleri görene kadar.İntikamından vazmı geçti?Hayır tabiki.Ah o Nilda'ya neler etti neler...Ah be Nilda nasıl dayandın sen.Ben okurken içim cız etti.Hele o babaanne...Yahu nasıl bir kindir bu arkadaş nasıl bir hırstır!Onca masum günahsıza yaptıkları...Hangisi vicdana sığar.Mehmet'in de babaannesinin aklına uyup Nilda'ya yaptıkları...Ve tabiki sonunda vicdanıyla yüzleşmesi.Eeeee Mehmet ne bekliyordun.Vallahi çektiklerini hiç üzülmedim.Nilda sana az bile yaptı.Beter ol dediğim çok sahne oldu.Ama sende öyle bir oyuna gelmişsin ki...Müzeyyen ve Oktay çok güzeldiniz.Müzeyyen'in çektiği acılar ve bunlara sebep yine bir babaanne faktörü...Daha ne planlar ve hinlikler var neler.Devamı tabiki kitapta.Mutlaka okumanızı istediğim bir kitap.Seveceğinize eminim.Keyifli okumalar diliyorum.