·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Nisan 2020 00:49 İtfaiyecilerin işinin yakmak olduğunu düşünebilirmisiniz? Özellikle de kitap yakmak. Akla zor gelebilen bir şey. Kitabın adı da buradan geliyor. Yazarın on gün kütüphane bodrumuna kapanarak yazdığı adını koymak için de itfaiyeyi arayıp kağıdın yanma sıcaklığını sorduğu ve buna göre de adını Fahrenheit 451 koyduğu bir eser. Kitapların yakılma ihtimalini düşünemedim bile. İnsanları düşünmeye sevk eder , onların aklını karıştırır, düzeni bozar diye yasaklı kitaplar. Acaba o kitapların içinde ne anlatılıyor ki bu kadar korkuluyor. İşte ana kahraman Montag'ın da bir kitapla karşılaşması kitabı sevmesi ve uğruna hiç yapmayacağı şeyleri yapması anlatılıyor. Güzel bir bilim kurgu klasiği. Eğer düşünmemizi sağlayan bu kitap o dönemde olsaydı kesinlikle yakmayı düşünürlerdi....