·64 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ocak 2020 02:21 Kesinlikle harika bir eserdi. Stephen Zweig ın en çarpıcı kitaplarından biri diyebilirim.
Tasvirleri çok iyi. Her bir karesi eksiksiz gözümde canlandı.
60 sayfalık tadımlık ama gerçekten leziz bir hikaye olmuş