·160 syf.····Okunma: 22 Nisan 2020 06:33 "Bırakın beni, üzülmüşsem üzgün, sevinmişsem sevinçli olurum, başkalarına mutlu görünmek zorunda değilim. Üzüntümü, korkumu ve diğer duygularımı başkalarının ihtiyaçları karşılansın diye bastıramam! Kızarım, küserim bu kimsenin başını agrıtmaz, kimseyi öldürmez. Beni incitirseniz kıyametleri koparırım hakkımdır bütün bunlar."
Duyguların bastırılmasıyla oluşan rahatsızlıkların bebeklik ve çocukluk dönemlerinde yaşanan iletişim sorunlarından kaynaklandığını, çocukların gözlerinden dünyayı görmenin önemini kavradığım güzel bir kitaptı. Tüm ebeveynlere ve öğretmenlere tavsiye ederim.