·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Nisan 2020 12:38 Psikiyatrist Dr. Gülseren Budayıcıoğlu'nun okuduğum ilk kitabı. Gerçek bir hayat hikayesini anlatan bir eser. Kitabı okurken benim gibi siz de kendinizden çok şey bulabilirsiniz. Kitabın akıcı yalın bir dilli yazılmış olması da anlaşılıp zevkle okunmasına vesile oluyor. Kesinlikle okunmalı bence. Hatta kitaplığınız da olmalı diye düşünüyorum. Keyifli okumalar....