·70 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Nisan 2020 15:23 Stefan Zweig benim için iyi bir gözlemci ve betimlemecidir. Her eserinde ayrı bir güzellik buluyorum. Üç ayrı hikayeyi barındıran eser sanki yüzlerce yıl önce yazılmış destanlar gibi. İnsanı hülya ve gerçek arasında bırakan bir eser. Bakış açınızı , hayatı algılayışınızı değiştireceğini düşündüğüm kendisi ince ama yüreği ağzına kadar dolduran bir eser.