Puan vermedi·112 syf.··
Beğendi
·
2020 10. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 22 Nisan 2020 17:40
Hayatın güzel yanı yok değil biz göremiyoruz ve Zweig bunu güzel, sade bir dille anlatmış kısa hikayesinde. Hepimiz hayatın olumsuz yanlarından şikayet ederken hiçbir zaman sorunun biz de olabileceğini, belki de hayatın olumlu taraflarını göremediğimizi düşünmüyoruz. Mutluluğu maddelerde ararken özümüze dönüp bakmayı unuttuğumuzu hatırlatan güzel bir yapıt. Ve sanırım günümüzde hepimizin unuttuğu güzel bir olguyu hatırlatan şu sözü olması gerekeni basitçe anlatıyor: “Madem ben mutluyum, neden onu da mutlu etmeyeyim ki ?”
Olağanüstü Bir GeceStefan Zweig · Venedik Yayınları · 2019171,9bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.