Çok büyük bir hevesle alıp okumaya başladığım bu kitabın beni hayal kırıklığına uğrattığını söyleyebilirim. Okuması oldukça kolay ama anlatıldığı kadar mükemmel olduğunu düşünmüyorum maalesef.. okuduğu kitap bitince üzülenlerdenim sanki yakın bir arkadaşıma veda eder gibi hissederim. Ancak bu kitabı bitirebildiğime seviniyorum. Aslında bu üzücü.. sizin momo hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorum.