Puan vermedi·76 syf.··Beğendi
· Kitap şiirlerle dolu, çok edebi güzel bir eser. Olaylar çok hızlı ilerliyor. Çok fazla detaylara yer verilmemiş. Genel hatları ile anlatılıyor her şey. Ancak hepimizin bildiği bu hikaye, ne zaman okusam beni etkiler. Bitmez tükenmez bir aşk. Ben okurken sıkıldım, kerem Aslı'yı kovalamaktan bıkmadı. Güzel bir hikaye/efsane. Bi de kitabının okunması gerekir. Sadece web sayfalarından okumak yetmez...