·140 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Nisan 2020 17:40 Hasan Ali Toptaş ve derin anlatımı... Yazarın anlatımı üzerine belki saatlerce konuşulabilir. Kitabı bitirdikten sonra karmakarışık bir ruh haline büründüm. Öykü kahramanlarının ruhlarının bir tarafını ben oluşturuyormuşum hissini son satıra kadar duyumsadım. Bir öykü bu kadar kısa olup da nasıl bu kadar allak bullak edibilir insanı. Anlatım olağanüstü. Hele ki hemen hemen her öyküde hissedeceğiniz o bulanıklık o nasıl yani? dedirten karmaşıklık duygusu fevkalade. Öykülerin sonuna yaklaştıkça tatlı bir heyecan sarıyor bedeninizi o son cümleler bütün öykünün gidişatını, hatta yürüttüğünüz tahminleri tepetaklak ediyor. Sanırım beni en çok etkileyen de bu oldu. Her okurun her okuyuşunda farklı anlamlar çıkarabileceği nefis bir öykü kitabı. Okumayı düşünenler varsa hemenn alıp okusun derim. Kitabı okuyacak olanlara iyi okumalar diliyorum : )