zweig’ın yine sürükleyici ve harika eserlerinden biri. soluksuz okudum. gemide sıkılmış ve bunalmış olan karakterimiz bir doktor ile tanışır. sohbetin derinliği ve sürükleyiciliğinde kendinizi kaybedeceksiniz. doktorun içinde verdiği savaş, bir “iyilik yapmanın” görevimiz olup olmadığı çelişkisi... kesinlike 10/10 hak eden bir kitap. şimdiden iyi okumalar