herkesin önermesi sonucu merakla aldığım ve kitabın isminin hikayesi ile daha da merakladığım bit kitaptı. Merakım ve beklentim karşılandı diyemem. Ciddi anlamda kopukluk yaşadığım ve okurken bir anda içime sıkıntı bastıran cümle kalabalıkları vardı. Birine önerir miyim, belki. Abartıldığı kadar var mı, hayır. Yine de okunmaya değer