·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Nisan 2020 00:38 Sorgulama , düşünme ve yüzleşmeme fırsat vermesi amacıyla içeceğim kahveleri günün en sakin zamanlarına denk getirmeye çalışan biri olarak bu kitap hakkındaki yorumum şu ki:
Günün kahve molası tadında bir kitap !!
"Hayatta neleri görmezden geliyorum ya da en ufak fikrim olmayan durumlar için bilmiş bilmiş ne önerilerde bulunuyorum acaba ?" sorusunu sordurtup şöyle bir silkelemesi , insanı kendine getirme konusunda epey başarılı bence.
İncecik kitap zaten , açıp açıp okuyun derim !!