Puan vermedi·160 syf.····Okunma: 20 Şubat 2020 21:46 Bir aile ağaca benzetilmiş ve ailenin bireyleride bu ağacın birer yaprağı olarak anlatılmıştır.Ali Rıza Bey, dört kızı ve bir oğlu ile kıt kanaat yaşayan bir memurdur.Çocukların büyümesi ile Ali Rıza Bey'i zor günler karşılar.Kızlarının Batı'ya olan merakıyla partileri, gösteriş merakları, koca arayışları; oğlunun aşk yaşayıp sonra o kadınla evlenmesi ve partiler,elbiseler,süsler derken biriken borçlar kötü günleri beraberinde getirir.Ve yapraklar birer birer dökülür.
.
Ben kitabı okurken biraz sıkılır gibi oldum ama olaylar okudukça merak uyandırdı.Dil olarak eski kelimelerde olsa anlaşılır ve çok güzel, zaten Reşat Nuri'nin önceden iki kitabını okuduğum için kelimelere alışkandım.Kitabın dizisi de çekilmiş olduğu için zaten çoğu insan biliyor.Ben dizisini pek bilmediğim için ve Reşat Nuri'nin önceden iki kitabını beğendiğim için bunu da merak edip okudum.Ben gibi diziyi bilmeyenlere tavsiye ederim.