Puan vermedi·724 syf.····Okunma: 24 Nisan 2020 17:37 Oğuz Atay külliyatı okumaya karar vermiştim.Ve daha önce okuduğum bu kitabı yeniden elime aldım.Ancak okunması gerçek anlamda zor bir kitap.Kurgu kitapları seviyorsanız farklı bir pencere sunacaktır size. Ancak baştan söyleyeyim kitabın ilk yarısı büyük sabır istiyor ancak 2. yarısı size öyle bir şey katıyor ki.. Aslında Atay'ın burada okuruna kazandırdığı çok önemli bir şey var.İlmek ilmek ruhunuza dokuduğu,kalbinizin kulakçıklarını sarsan bir şey. O 2.yarısında alınan o hal.... Sanırım şuan daha iyi oturuyor. İlk yarıda Selimi'ni kaybeden Turgut'un yaratılış sancısını çekiyoruz biz okurlar.Bu zorlayan..
keyifli okumalar