·536 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Nisan 2020 18:56 Yazarın okuduğum ikinci kitabı oldu. Çok akıcı ve sürükleyiciydi. 1900'lü yıllarda iki kız kardeşin zengin bir hayattan çıkıp çok farklı hayatlara savruluşunu anlatıyor. Arka planda savaşın acı gerçeğiyle de yüz yüze geliyorsunuz. Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim. Keyifli okumalar.