Çok ilginç bir kitaptı başta dalga geçerek okurken gittikçe hayrete dönüştü bu hal Okurken o kadar şaşırdım ki. Kesinlikle okumalısınız. İnsan aslında evrenin küçültülmüşüdür diyor ve bunu bir çok örnekle çok güzel anlatmış. Yazgıyı gezegenleri hastalıkları kutu bir çok şeyi anlatmış öyle güzel bir kitap ki. Belki de okuduğum en ilginç kitap. İyi okumalar var olun