Kitabı okuyalı çok uzun zaman oluyor aslında. Bugün elime tekrar alıp altını çizdiğim, üzerinde not aldığım yerleri tekrar inceledim. Gerçekten her Türk gencinin mutlaka okuması gerektiğini düşündüğüm bir eser. Eğitim nasıl olmalı, Türk nasıl olmalı bunları üç ana başlık altında toplanmış. Birçok problemin çözümünü bu üç başlıkta toplamış Ziya Gökalp. Çoğunlukla katıldığım fikirlerle dolu kitabın içi.
Emin olun görüşler size uymasa bile ufkunuzu açacak bir kitap. Derinlemesine bir bakış açısıyla kaleme alınmış. Kütüphanenizde lütfen bulundurun. Hiç kuşkum yok ki size çok şey katacak.