Puan vermedi·276 syf.··
2020 51. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 24 Nisan 2020 15:30
Herkese Merhabalar.......! Sevgili Dostlar kitabın "Sol Ayağım" kitabının devamı olacağını düşündüğüm için hiç inceleme yapmadan okudum. Açıkçası Sol Ayağım kitabı ne kadar harikulade geldiyse bana, bu da o kadar sıkıcı geldi maalesef. Sanki Chrısty Brown,ben hayatta olduğum süre içinde o kadar çok sıkıldım ki sizde bu kitabı okuyarak bir nebze olsa da sıkılın ve beni biraz olsa da anlayın der gibi ve açıkçası bunu harikulade bir şekilde başarabilmiş. Yani kitabı okurken hakikaten çok sıkılıyorsunuz hele benim gibi kitabı yarım bırakma alışkanlığınız da yoksa iş daha vahim oluyor. Bence kitap "Sol Ayağım" kitabının devamı olarak düşünülerek kaldığı yerden devam ederek yazılmış olsaydı çok daha başarılı olurdu.Neyse fazla uzatmadan sizde sıkılmak istiyorsanız buyrun kitabı okuyun derim. . "HAYAT ÇOK KISA HEP HUZURLA KALIN VE TÂBİ Kİ KİTAPLARLA KALIN."
Her Gün HüzünChristy Brown · Nemesis Kitap · 20102,889 okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.