·556 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Nisan 2020 20:20 Bu kadar hüzünlü bitmemeliydi. Kitabı sıkıcı bulanlar olmuş. Pek katılmıyorum buna benim için sadece okuması bayağı uzun sürdü. Bunu da kitabı okurken kişinin kendini, kendi hayatını okuyormuşçasına etkileyecek bir potansiyelde yazılmış olmasına bağlıyorum. Kitabın bitmesini istemediğimizden, az az okuyorsunuz sonuna geç varmak için. Kitabın sonunun, sizin de sonunuz olacağından korktuğunuz için.
Ruhuma ve kalbime ağır gelen yerleri çok oldu.
Ağlatmadı değil yani..