Puan vermedi·160 syf.····Okunma: 17 Mart 2020 19:13 Kitabı hemen bitirdikten sonra neden inceleme yapmadım bilmiyorum ama herşey vaktine esirdir demişler. :)
Gerçi inceleme konusunda çokta yetenekli olduğum söylenemez ama idare edeceksiniz artık. Hayati İnanç'ı yürüyüş yaparken yanıma yoldaş niyetiyle dinliyordum. Ve şunu söylemeliyim ki yürümek yormuyor, bilakis onu dinlerken anlatımı ses tonu şiirleriyle dinlendiriyordu. Ve virüs gelip çattı, her yer tatil olmadan bi kaç gün önce bi arkadaş bu kitabı bana hediye etti ve uzun bi zamandan beri veremediğini söyledi. Eğer biraz daha geciktirmiş olsaydı ben hala böyle bir kitabı okumamış olacaktım :) Ve sırada okunacak 10'larca kitabım varken içimden bu kitabı okumak geçti. Bilmiyorum belki de niyetim göz atmak olup birden bitirdiğimi farketmişimdir. :) Genelde kitap okurken alıntı yapacağım kısımlarda alıntımı yapar devam ederdim ama bu kitabı bölmemek için altını çizdim ve devam ettim. Bugün aklımdan okumuş olduğum kitaplarıma göz atmak geçti ve Fabrika Ayarı'nı elime alınca hem alıntımı yaptım hem de incemele yapayım dedim. Kitap hem sade hem derin. Aşk' tan bahsederken İman'da buluyoruz kendimizi. İmandan bahsederken samimiyeti anlatıyor. İman, Aşk, Samimiyet ve Teslimiyet bu kadar güzel anlatılabilirdi. Bir defa değil defalarca okunacak bir kitap.
İyi okumalar dilerim :)