"Hayaller diyorum iyi ki varlar.Yoksa nasıl sarılacaktım bu kadar uzak mesafeden sana?" /Cemal Süreyya
Edebiyat
·1 alıntı·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.