Puan vermedi·188 syf.··
2020 11. kitabı
Öncelikle kitabın baskısına ve çevirisine hayran kaldığımı belirtmek istiyorum. Sonra ise kitabın konusu, kurgusu, anlatımı ve kahramanlarının özellikleri o kadar iyi ve tarifler o kadar güzel yapılmış ki her şeyi gözümde canlandırabildim. Az da olsa bazı yerlerinde sıkıldığım doğru ama genel anlamda çok severek okuduğum bir kitap oldu.
ÖtekiFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202530,5bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.