·320 syf.····Okunma: 26 Nisan 2020 14:22 Bu şaheser zor şartlar altında saklanıp bugünlere gelmiştir.
Daha ilk satırlarında heyecanlandırmaya başladı. Ezen ile ezilenin mücadelesi tüm gerçekliğiyle karşımızdaydı. Oligarşi, yani diğer ismiyle “Demir Ökçe” tüm şiddetiyle emekçileri ezmekteydi. Hem bir sosyolog olmam hem de fikirlerim ile bağdaşması ve özellikle ilgi alanımı konu alması beni içten fethetti :) Enfes bir kurgu, nefis bir dil.
Distopya edebiyatının ilk örneği sayılmasını sonuna kadar hak ediyor.
Ernest’in çizdiği profil ben de hayranlık uyandırdı. Kitapta da belirtildiği üzere olağanüstü bir akıl disiplini ile karşı karşıya kalmak mümkün.