Puan vermedi·80 syf.··Beğendi
· Zweig in kitaplarını okurken, kendimi radyo da maç dinleyen kişi gibi hissediyorum. Şeffaf bir şekilde betimleyeci ve öyküleyici anlatımın sık bir şekilde uyguladığı bu kitaplarında sanki okuyucu konumunda değil, olayın geçtiği yerlerde her şeyi gören tablo gibi hissediyorum. Ayrıca bu kitap beni Ezel dizisindeki kumar sahnelerini hatırlattı.