Kitabı bitirdiğimde Atatol Behramoğlu'nun dizeleri yankılandı kulağımda; "Hayat sunulmuş bir armağandır insana" diyor şair. Sadako, (özellikle karantina günlerinde) insana sahip oldukları ve olamadıkları için şükretmek gerektiğini hatırlatıyor. Bu kitap insana 1000 kağıt katlatacak kadar güzel!