Bu dünyaya bayılıyorum. Herhalde bu seriyi en az 4-5 defa tekrar tekrar okumuşumdur. Çok güzel ve çok kapsamlı bir olay örgüsü var her şey birbiriyle bağlantılı bu çok hoşuma gidiyor. Emma ve Lachlain 'e bayılıyorum favori çiftlerimden biridir. Kitabın başlangıcı çok iyi kurgunun içine hemen giriyorsunuz. Asla sıkmıyor bu açıdan sürükleyici bir kitaptı. Karakterler birbirinden değişik Valkyrielere bayılıyorum. Nix tabi ki favorim. Kısacası çok seviyorum bu seriyi. Kesinlikle okuyun!